، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: امسال ۱۵۰۰ دانش آموز از سراسر استان به مناطق غرب کشور اعزام می‌شوند.

افزایش علاقه مندی دانش اموزان به اردوهای راهیان نور /  ثبت نام بیشتر از انتظار بود!عقیلی پور، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در  جهت ترویج فرهنگ و سیره‌ی شهدا برنامه‌ی اعزام راهیان نور دانش آموزی با همکاری سازمان آموزش و پرورش شروع شده است.

او با اشاره به اینکه  ثبت نام دانش آموزان دختر از اول آذر شروع شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد  افزود:  در این مرحله ۸۰۰ دانش آموز دختر متوسطه‌ی دوم در قالب کاروان‌هایی از تمامی شهرستان‌های استان اعزام می شوند.

عقیلی پور بیان کرد: مرحله‌ی دوم اعزام از اول بهمن شروع و تا ۱۵ اسفند برای دانش آموزان پسر انجام خواهد شد که از یادمان‌های اروند کنار، شلمچه، مسجد جامع خرمشهر، فتح المبین، هویزه و معراج الشهدا به مدت دو روز بازدید خواهند کرد.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی پیش بینی شده است که در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهند کرد ادامه داد: علاوه بر آاین در طول دو شب حضور دانش آموزان، برنامه‌ی شبی با شهدا و رزمایش بزرگ فرهنگی هنری انجام خواهد شد.

او افزود: دانش آموزان علاقه‌مند به راهیان نور، برای ثبت نام می‌توانند به واحد‌های بسیج دانش اموزی مراجعه کنند.

عقیلی پور گفت: یک هزار و ۵۰۰ دانش اموز امسال اعزام می‌شوند، ولی با توجه به مسائل مالی پیش رو، اعزام بیشتر دانش آموزان در حال حاضر مقدور نیست.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد:  با توجه به مکاتبات انجام شده با مرکز، در صورت تخصیص به موقع، بحث اعزام بیشتر دانش آموزان انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.